Sunday, May 23, 2010

my first experiences as a teacher



































































































ini plak..k.nani..hehehe...akk PPM kt skola tue....slain die ade gak k.zura, kat kema , abg din... diorg sume PPm kt skola tu...kak nani baik...hehe...miss you k.nani....die seorg y slamber..... mka die cun tak?? hahaa...mcm ank dara...tp hakikatnyer da kwin...ade 2 owg ank...wow!!! cam tak caye an??/ tp i2lah hakikatnya...tak kering gusi lau dduk nga die...lawak gile...lau nk tnye ape2 tnye je kat die..die ni ley dkatakan open mnded lah...besssTTT...anyway...miss u k, nani...k.zura...k.kema...k.ita....k.ieda...n abg din........................doakan kejayaan kita kat uia ni...n jaga dak2 petaseh y drindui,..huhu



ha...lg satu ustzh y pling baik hti n pnyayang...ustzh habibah...yg pakai tdung putih tu....huhu
dia pon byk bntu gak...tq3x....sume mrid kat sane pnggil die """umi..."" die memg rpt nga budk2...bguslah die....sbelum ako pndah...die nangis2xx... dia syg sgt kt ako...huhu...ako pon terharu....tak sngka perknlan y bgitu sngkt tlh mmbbitkn perasaan ksih & ukhuwwah antra kmi...i miss u ~~~~(-o-)







ops...lupa lak nk kenalkn sowg lagi yg byk bntu ako...hehehe...sape lg tak lain tak bukan ustz Rahmani....yg pkai bju wrna maroon tuh..hahah...hensem x???
( sori...da kawen) lalalaalalala
erm...die baik..ade gak bntu ako mrh bdak2 yg dgil...ako ni jnis y mudh rpat nga bdak...hahaha.. budk2 sume cam anggap aku kwn....ustz rahmani..owgnya...sempoi...rileks jer...igt lg tyme GB suh hiaskn kelas cz ade owg nk dtg lwat...hahaha...ustzh rhmani tak hias pon kelas die...die suh ustzh hsnah y hiaskan...adoiyai..apelah die tuh...huk3XX jgn mrah...tp die bek.....bdak2 pon ske kat die.....




Ustzh Hasnah lah yang byk mrmbantu aku ktka itu...die lyn aku mcm adk die sndri..kekdg.. dia ajk ak g umh die...lau ade gtong ryong...die bwakn mee lah...kuey lah...mcm3x lg...n then ajk aku skali mkn..sedap die msak...heheheheh...kak hasnah...terima kasih....smoga akk shat selalu....yg dduk selah aku tu lah ustzh hasnah...rndu kat akk.....lau ade ape2 mslah yg ako tak pndai...aku tnye kat die lah.....kt owg len ako cm segn cket...tp lau die....ako tak mlu pon...ase cm dkat sgt nga die....





tgk gmbr2 ni balik.......rindunya aku pada SEk.Keb.Petaseh....ak rndu pd suasanya... teletah bdak2 kt sane...ckgu2 kt sane...n especially akk. Hasnah.... ape kbar korg disana??? chat??? mse 3 bulan berlalu dgn cpt...aku akui amt susah utk mnddik ank bngsa yg bkal mnjdi pemimpin berwbawa pada masa akn dtg....berat hati aku utk mninggalkan skolah ini pda mlanya...nmun aku harus tabahkan hatiku....ak hrus pergi mninggalknnya.... ilmu masih blom pnuh di dada.
ak hrp dgn pemergianku ini....akn diredhai olehNya. ak hrp mreka sume akn mngingatiku wlaupon ako berada jaoh di mta.nmun jauh disdut hatiku...aku merasa sdih & pilu apbila meninggalkan mereka semua..............





pd awlnya...aku brkhdmat di skola ini...aku amt tdak berkyakinan...nmun....ak hnya prcaya pd kata2 mak...." ila, keje lah...da dpt pluang cmni...gnaknlah...mak memg nk ila jd guru...jdikan ini sebgai ttik permulaan ila demi masa dpan...".......lalu, aku kuatkan driku utk mnjadi guru di sekola ini...tnpa pngalaman...memg agk sukar untuk melayani kerenah ank murid...nmun, aku tbahkan hatiku utk semua ini... ak dilntik utk mnjadi guru kelas 5 wawasan...




p/s;- haha...tak larat nk tnjuk sume gmbr...nantikn slide show yg akn ako wt ek?? hehehe...........
pen off............................













No comments:

Post a Comment